Veilig kopen en betalen

Vertrouwd kopen

Bij budgetjaloezieen.nl kunt u uw aankopen betalen via de volgende methodes:

  • 1: Ten tijde van het plaatsen van uw bestelling met Ideal 
  • 2: Ten tijde van het plaatsen van uw bestelling met Paypal (u bent meteen verzekerd via Paypal)
  • 3: Ten tijde van het plaatsen van uw bestelling met Visa of Mastercard (u bent in de meeste gevallen meteen verzekerd viauw card provider)
  • 4: Ten tijde van het plaatsen van uw bestelling door middel van overschrijving (100%) voor bestellingen onder Euro 300,00
  • 5: Ten tijde van het plaatsen van uw bestelling door middel van overschrijving met aanbetaling. (voor bestellingen boven de Euro 300.00. Het rest bedrag dient binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelde goederen te zijn voldaan) Neem voor deze optie even contact met ons op.
  • 6: Staat de door u gewenste optie er niet bij? Neem contact met ons op.  

In geval u optie 5 kiest zullen wij per email contact met u opnemen voor de bataal instructies. Onze bank rekening gegevens vindt u terug op de "contact" pagina. Bij alle betalingen dient u uw order nummer te vermelden.

 

Er zijn ondertussen rond de twintig keurmerken voor webwinkels. Bedrijven die klanten van webwinkels een vertrouwde indruk willen geven, door het presenteren van een logo. Dit tegen hoge kosten die webwinkels weer moeten verrekenen in hun prijzen.

Gelukkig is er sinds kort ook een keurmerk dat dezelfde of meer zekerheden biedt als het leeuwendeel van de beschikbare keurmerken.

Wij zijn dan ook een trots lid van het webwinkelkeur keurmerk en wij nodigen u dan ook van harte uit om de op ons geleverde recencies via dit keurmerk te lezen voor u uw aankoop voltooid.

Wij kiezen ervoor om u daarnaast ook op een andere manier u te overtuigen van onze professionele werkwijze, met onze tien puntenlijst.

  1. Het moet u volledig helder zijn hoe het koopproces op onze site werkt. Op de website moet een duidelijke omschrijving en uitleg te vinden zijn van het te doorlopen bestelproces.
  2. De algemene voorwaarden zijn voor iedere klant toegankelijk en kunt u indien gewenst ook printen.
  3. Bij inschrijven, bent u niet automatisch geabonneerd op onze nieuwsbrief. Iets wat als heel hinderlijk kan worden ervaren. U heeft er tenslotte niet om gevraagd. Abonneren gebeurd uitsluitend op uw verzoek.
  4. Wanneer de klant eenmaal alle gegevens in het bestelproces heeft ingevoerd, dient een totaaloverzicht getoond te worden. De klant moet alle ingevoerde gegevens kunnen controleren en eventuele fouten kunnen herstellen. Pas als deze mogelijkheid is geboden, mag de bestelling definitief worden geplaatst en komt de overeenkomst tot stand.
  5. Zodra u een formulier gebruikt, waarbij u persoonsgegevens kunt invullen, dan zal dit via een beveiligde verbinding plaats vinden (SSL).
  6. Wij bieden meerdere betalingsmogelijkheden, waaronder het meest gebruikte iDeal, en PayPall. PayPal biedt een van de best beveiligde betalingsplatforms ter wereld. Indien een transactie anders loopt dan gepland, of als u zich zorgen maakt over fraude of phishing, is het heel eenvoudig problemen te melden en/of hulp te krijgen. Bovendien biedt PayPall u extra bescherming in de vorm van Aankoopbescherming of Verkopersbescherming.
  7. Conform wetgeving bieden wij ook (aan geregistreerde klanten) de mogelijkheid om achteraf te betalen. Wij vragen u dan wel een aanbetaling te doen van 50%. Hiervoor ontvangt u dan een aparte factuur. Graag wel even vermelden dat u achteraf wenst te betalen.
  8. Wij bieden u op al onze producten een garantie van 2 jaar. Na deze termijn heeft u uiteraard nog steeds het recht op onze service. Dit betekend dat als het enigszins mogelijk is dat wij u alsnog proberen te helpen een eventueel probleem op te lossen.
  9. Bij de afhandeling van uw bestelling, leggen wij uw persoonsgegevens vast. Hier gaan wij zorgvuldig mee om en heeft u de mogelijkheid om uw gegevens in te zien dan wel te corrigeren. Daarnaast gaan wij vertrouwelijk met uw gegevens om en worden deze niet aan andere partijen aangeboden of verhandeld.
  10. Budget blinds hanteert een vastgelegde klachtenprocedure. Deze kunt u vinden in onze 'Algemene voorwaarden'. Hoewel het wat vreemd klinkt, zien we elke klacht als een uitdaging en mogelijkheid om onze procedures en klanttevredenheid te verbeteren.

Naast de acties die wij als verkopende partij nemen kunt u ook zelf maatregelen nemen om veilig online te kopen. Een van de dingen die wij zouden willen aanbevelen is bijvoorbeeld de consumentenbond. Al een oud begrip in Nederland maar nog steeds zeker actueel!

Kijk ook regelmatig op de website van Opgelicht. Zeker de moeite waard!  http://www.opgelicht.nl/home0/

Bezoek onze showroom